مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 09:452020-01-05اجتماعي

ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف مدیریت زیست بومی تالاب امیرکلایه


تحقق اهداف مدیریت زیست بومی تالاب امیرکلایه نیازمند مشارکت فعال دستگاه های اجرایی است.

- سرپرست معاونت پژوهشی - آموزشی پژوهشکده محیط زیست تاکید کرد ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف مدیریت زیست بومی تالاب امیرکلایه ایسنا/گیلان سرپرست معاونت پژوهشی - آموزشی پژوهشکده محیط زیست، گفت: تحقق اهداف مدیریت زیست بومی تالاب امیرکلایه نیازمند مشارکت فعال دستگاه های اجرایی است.

نیلوفر عابدین زاده امروز در کارگاه تدوین برنامه مدیریت جامع زیست بومی تالاب امیرکلایه که هم اکنون در شهرستان لاهیجان در حال برگزاری است، اظهار کرد: افزایش تعداد بهره برداران و متولیان تالاب ها با نگاه بخشی که دارند باعث شده تالاب ها با مشکلات عدیده ای مواجه شوند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه مدیریت زیست بومی تالاب امیرکلایه افزود: با برگزاری چنین کارگاه هایی تلاش داریم تا با مشارکت و اعمال نظر کلیه ذینفعان تالاب امیرکلایه به خصوص نهادهای دولتی، غیردولتی، جوامع محلی و تاثیر آن برای چاره جویی مشکلات برنامه ای جامع تدوین شود.

عابدین زاده ادامه داد: بدیهی است کارایی این برنامه زمانی بیشتر می شود که تمامی دستگاه های اجرایی، آن را در سرلوحه کار خود قرار دهند و همانطور که در تدوین آن مشارکت داشتند، در مراحل اجرایی آن نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف مدیریت زیست بومی تالاب امیرکلایه

ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف مدیریت زیست بومی تالاب امیرکلایه